مدیرکل امور مالیاتی غرب استان تهران از پروژه‌های شهرداری گلستان بازدید نمود / 100 درصد از اعتبارات ارزش افزوده خرج امور عمرانی و آبادانی شهر گلستان شده است

دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲

صبح امروز، دکتر بهرامی مدیرکل امور مالیاتی استان تهران و هیئت همراه، با حضور در شهرداری گلستان، با سید محمد میرزمانی شهردار، نادر سازور رییس شورای اسلامی شهر گلستان دیدار و جلسه ای در راستای بررسی پروژه‌های عمرانی این شهرداری که از اعتبارات ارزش افزوده ساخته شده‌اند، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان: سید محمد میرزمانی در این جلسه گفت: مردم باید در کمترین زمان ممکن خدمات بگیرند و هر چقدر رضایتمندی شهروندان بیشتر باشد مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان موفق عمل خواهد کرد.

شهردار گلستان افزود: در بحث ارزش افزوده که بخش از خدمات آن در سطح شهر با آسفالت گسترده قابل مشاهد است، بازخورد آن در محلات کم برخوردار شهر با کار عمرانی در حال انجام است که می توان به ساخت سرای محله ها، سالن ورزشی ها و مجموعه های ورزشی و پیاده روسازی، جدولگذاری و آسفالت گسترده معابر که 100 درصد از اعتبارات ارزش افزوده خرج امور عمرانی و آبادانی شهر گلستان شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان تهران نیز در این بازدید گفت: شهرداری گلستان یکی از مجموعه های فعال در استان تهران است که عملکرد قابل توجهی را در خدمات دهی به مردم ارائه داده است.

وی در ادامه با این توصیه، بر اهمیت استرداد مالیات‌ها و تأثیر مثبت آن بر خدمت رسانی به مردم تأکید نمود.

در پایان این بازدید، مسئولین استانی، شهر و شهرستان بهارستان از پروژه های در حال اجرا که از محل اعتبارات ارزش افزوده ساخته شده اند، بازدید به عمل آوردند.

نمایش ادامه آرشیو