فرمانده حوزه بسیج سیدالشهداء سلطان آباد به همراه تعدادی از بسیجیان با شهردار گلستان دیدار نمودند / شهردار گلستان: بیش از 100 هزارمتر مربع پروژه های ابنیه در سطح شهر گلستان در حال ساخت داریم

پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲

فرمانده حوزه مقاومت بسیج 251 سیدالشهداء شهر سلطان آباد با سید محمد میرزمانی شهردار، مهدی میرزایی و سرکار خانم ابراهیمی از اعضای شورای اسلامی شهر گلستان دیدار و بر تعامل بیشتر در حوزه های فرهنگی و مراسمات ملی و مذهبی و تقدیر از زحمات 2 ساله مدیریت شهری در راستای پروژه های تکمیل شده و پروژه های جدید عمرانی برای مردم تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان: در این دیدار که در دفتر شهردار گلستان برگزار شد، جناب سروان محمدامین نادری فرمانده حوزه مقاومت بسیج 251 سیدالشهداء شهر سلطان آباد، ضمن تسلیت به مناسبت حادثه تروریستی کرمان، گفت: بسیج با همراهی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان، همواره در راستای خدمت به مردم و کمک به مسئولان در انجام امور فرهنگی و اجتماعی و... پیشگام بوده است.

وی افزود: شهرداری گلستان در 2 سال اخیر اقدامات خوبی در راستای عمران و آبادانی شهر انجام داده است که قابل تقدیر است.

در ادامه این دیدار، سید محمد میرزمانی نیز ضمن استقبال از پیشنهادات فرمانده حوزه مقاومت بسیج 251 سیدالشهداء، گفت: شهرداری گلستان آمادگی دارد با بسیج و سپاه در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و مراسمات ملی و مذهبی همکاری کند.

مدیریت شهری گلستان در ادامه ایراد نمود: شهرداری گلستان در راستای خدمت به مردم و ایجاد رفاه برای آنها، پروژه های مختلفی را در دست اجرا دارد که امیدواریم با همکاری مردم و مسئولان بتوانیم این پروژه ها را به سرانجام برسانیم.

شهردار گلستان در ادامه گفت: بیش از 90 درصد فعالیت دوره ششم شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان در حوزه عمرانی، همراه با پیوست فرهنگی بود که این مجموعه طی 2 سال خدمتی جهادی، تلاش کرده تا رضایت مندی عمومی را به همراه بیاورد.

این مسئول در ادامه یادآور شد: شهرداری گلستان با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر بیش از 100 هزار متر مربع پروژه ابنیه در سطح شهر در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، خدماتی، رفاهی، آسیب های اجتماعی و... در حال ساخت دارد.

شهردار گلستان گفت: این پروژه ها شامل احداث 5 سرای محله در نقاط مختلف شهر، سالن های ورزشی، ارتقاء فضای سبز شهری، مراکز خدماتی و رفاهی، مجموعه های ورزشی روباز و ساخت استادیوم ورزشی 10 هزار نفری، ساخت پردیس سینمایی، بوستان و سالن ورزشی ویژه بانوان، ساختمان جدید شورا، اتصال خیابان طالقانی به کنار گذر شمالی، بوستان ترافیک، ساختمان مرکزی شهرداری گلستان واقع در بلوار شهید ابدام، آرامستان، سالن اشتغال و... است که در راستای توسعه و عمران شهر گلستان و رفاه حال شهروندان انجام می شود.

وی همچنین از اقدامات این مجموعه در راستای احیای بافت فرسوده خبر داد و گفت: در این راستا اقداماتی از جمله بازسازی و بهسازی منازل، ایجاد فضای سبز جدید شهری و ساخت بوستان، امکانات رفاهی و خدماتی در معابر شهری و... در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار گلستان در جمع بسیجیان عزیز خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم با همکاری و مشارکت مردم، شهر گلستان را به شهری زیبا، آباد و بانشاط تبدیل کنیم.

در پایان این دیدار نیز، طرفین بر تعامل بیشتر در حوزه های مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نمایش ادامه آرشیو