برگزاری دومین جلسه شورای سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهر گلستان

چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲

این جلسه هم اندیشی صبح امروز با هدف ارتقاء و احیاء بافت فرسوده و ناکارآمد شهری و به منظور خدمت رسانی بهتر به شهروندان در جهت نوسازی و بهسازی این مناطق به ریاست سید محمد میرزمانی در شهرداری گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ سید محمد میرزمانی در این جلسه با اشاره به اینکه اجرای طرح بازآفرینی شهری، احیای بافت های فرسوده و ناکارآمدی است که در نقاطی از شهر وجود دارد، گفت: بازبینی و منطقه بندی جدید به جهت ارائه تسهیلات و بسته های تشویقی مصوب در دستور کار معاونت فنی و شهرسازی و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری قرار دارد.

مدیریت شهری گلستان با بیان اینکه شهر گلستان در راستای سیاست بازآفرینی شهری به عنوان یکی از شهرهای پیشتاز در استان و کشور موفق بوده، گفت: در این خصوص با اقداماتی که در راستای تهیه برنامه های بازآفرینی انجام شده، امیدواریم در آینده نزدیک با دریافت مصوبات جدید بتوانیم به عنوان مناطق و محلات هدف که در شهرستان بهارستان خصوصا شهر گلستان مشخص شده به دیگر برنامه ها و اهداف در بازآفرینی شهری و ناکارآمد ورود کنیم.

شهردار گلستان اظهار کرد: همچنین در جلسه امروز تصمیماتی در راستای مسایل مرتبط با بازآفرینی شهری در شهر گلستان با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، استانداری تهران، فرماندار بهارستان و شورای اسلامی شهر گلستان پیرامون محلات هدف که در این طرح تعیین شده است. که در برنامه جامع اقدام مشترک نیز به تصویب ستاد بازآفرینی استان رسیده، با ارسال آنها به شرکت بازآفرینی شهری کشور خط اعتباری دریافت کنیم.

نمایش ادامه آرشیو