پیام تبریک مدیریت شهری گلستان به مناسبت روز پرستار

یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲

سید محمد میرزمانی شهردار، نادر سازور رییس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان در پیامی فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاری و زحمت‌کشان حوزه سلامت تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان: در متن این پیام تبریک آمده است:

پنجم جمادی‌الاول، خجسته زاد روز بانوی کربلا، اسوه نیکی‌ها و پرستار دل‌های زخم‌دیده است. بزرگ بانویی که با صبری سترگ و عظیم مصیبت‌ها و ناملایمات واقعه کربلا را تحمل نمودند و با خطبه‌های آتشین و افشاگرانه در به ثمر رساندن اهداف شهدای قیام عاشورا نقش مؤثری ایفا نمودند و از بازماندگان آن واقعه تلخ به‌خوبی پرستاری کردند.

امروزه پرستاران ایران اسلامی خصوصاً شهر گلستان نیز با تأسی از این الگوی بی‌بدیل، نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام سلامت به نمایش گذاشته‌اند و همواره با فداکاری و مهربانیشان مرهمی برای بیماران شده اند و تلاششان را در جهت بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتی به آنان صرف کرده اند.

اینجانبان برخود لازم می دانیم، سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به تمامی پرستاران زحمت کش کشور به ویژه پرستاران زحمتکش بیمارستان امام حسین (ع) شهر گلستان و سایر مراکز درمانی شهر تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند توفیق روزافزون این عزیزان را آرزومندیم.

نمایش ادامه آرشیو