بازدید مدیریت شهری از پروژه زمین های ورزشی روباز بوستان جنگی گلستان

یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲

شهردار گلستان و رئیس شورای اسلامی شهر از زمین چمن های روباز بوستان جنگلی گلستان بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ در راستای توسعه پروژه های ورزشی در شهر گلستان و اهتمام شهرداری و شورا در مدیریت جهادی در عرصه خدمت صادقانه به شهروندان، دکتر سید محمد میرزمانی شهردار، نادر سازور رئیس شورای اسلامی شهر گلستان به همراه جمعی از مدیران شهرداری از پروژه زمین چمن مصنوعی، زمین والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی و زمین تنیس بازدید و دستورات لازم در خصوص تسریع روند تکمیل این پروژه را به مسئولین مربوطه صادر نمودند.

شهردار گلستان در این بازدید گفت: این پروژه های ورزشی با مساحت 7 هزار متر مربع و با اعتبار 120 میلیارد ریال در حال تکمیل می باشد.

آقای میرزمانی با اشاره به ایجاد بسترهای لازم برای ورزشکاران و ورزش دوستان با هدف تشویق و ترغیب شهروندان به رشته های مختلف ورزشی که از اولویت های اصلی شهرداری و شورا در 2 سال اخیر بوده است، اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی شهر و افزایش سرانه های ورزشی بیش از 28 هزار متر مربع در نقاط مختلف شهر شامل ساخت مجموعه های ورزشی وسالن چند منظوره اجرا و تقدیم شهروندان شده است.

وی در پایان تصریح کرد: عملیات تکمیل و تجهیز این مجموعه ورزشی که امروز مورد بازدید قرار گرفت با پیشرفت بسیار خوبی در حال انجام است که به زودی به بهره برداری و تقدیم شهروندان خواهد شد.

نمایش ادامه آرشیو