دکتر‍ سید محمد میرزمانی زیرساخت های فرهنگ عمومی شهر گلستان رو به افزایش است

دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲

 

شهردار گلستان در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهارستان که با حضور نادر سازور رئیس شورای اسلامی شهر گلستان و مسئولین شهرستان بهارستان برگزار شد، از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در طول سال و از ساخت چندین مجموعه فرهنگی و اجتماعی در شهر گلستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ دکتر میرزمانی در این جلسه گفت: زیر ساخت های فرهنگی شهر گلستان مطلوب و روبه افزایش است و شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان با همدلی اداراتی که در این حضور فعالیت می نمایند، استقبال می کند.

وی خاطرنشان ساخت: مجموعه شهرداری و شورا طی دوسال خدمتی ماندگار پروژه های بزرگ فرهنگی و اجتماعی همچون سرای محله مهر، سرای محله شکوفه، سرای محله شهرک امام رضا(ع)، دارالقرآن خیابان مدرسه، ساخت پردیس سینمایی و سامانسرای رویش و سالن حرفه آموزی و اشتغال اشاره نمود.

مدیریت شهری گلستان در پایان این مطلب با بیان اینکه فرهنگ، زیر بنای همه کارها است، خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در حوزه کارهای فرهنگی باید مورد توجه قرار بگیرد، نکته دیگر اینکه پروژه‌های شهرداری به پیوست فرهنگی همراه شده است که سال 1402 و 1403 تقدیم شهروندان محترم خواهد شد.

نمایش ادامه آرشیو