جلسه هم اندیشی شوراها و شهرداران گلستان برای اولین بار در استان تهران / نادرسازور: 400 پروژه کوچک و بزرگ در شهر گلستان

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲

برای اولین بار جلسه هم اندیشی شوراها و شهرداران ادوار با دوره ششم و شهردار گلستان با حضور دکتر رحمتی مدیر کل امور شورا ها، حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه گلستان، دکترمیرزمانی شهردار، مهندس سازور ریاست شورا و سایر اعضای شورای اسلامی شهر در سالن جلسات ولایت شورای اسلامی شهر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان: آقای سازور با اشاره به گذشت شش دوره از شوراهای اسلامی شهر گلستان گفت: امروز افتخار بزرگی نصیب اینجانب به عنوان شاگرد بزرگانی که در سالیان مختلف در این شهر زحمت کشیده اند و اندیشه ای جز پیشرفت این شهر نداشته اند شده است تا دیدار تازه و همچنین از تجربیات این عزیزان جهت ادامه این مسیر بهره مند شویم.

ریاست شورای اسلامی شهر گلستان با اشاره به تعداد پروژه های عمرانی سطح شهر گفت: در تمام دوره های مختلف شهر گلستان شاهد رشد بوده ایم که همه نشان از تلاش مدیریت های مختلف در ادوار گذشته استه که در دو سال گذشته نیز در امتداد این مسیر با همدلی اعضای شورای دوره ششم و مدیریت دکتر سید محمد میرزمانی شهردار پر تلاش نیز در امتداد این مسیر شاهد اجرایی شدن 400 پروژه مهم کوچک و بزرگ در سطح شهر هستیم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از زحمات دکتر سید میرزمانی توسط ریاست شورا و اعضای شورای اسلامی دوره ششم با اهدا لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.

نمایش ادامه آرشیو