آسفالت نو بر تن خیابان های قدیمی شهر گلستان

پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲

شهردار گلستان از شروع دوران تازه ای در فعالیتهای عمرانی خبر داد و گفت که به موازات آسفالت معابر اصلی، روکش آسفالت معابر فرعی پر تردد هم از چند شب قبل کلید خورده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان: دکتر سید محمد میرزمانی همچنین اصلاح وضعیت آسفالت خیابان کاملیا غربی، بلوار اصلی آیت الله سعیدی و خیابان صدوقی را مهمترین قدم در تحول آسفالت در سطح گلستان دانست و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تلاش داریم طی ماه های آینده معابر باقی مانده شهر را با آسفالت نونوار کنیم تا تردد برای شهروندان راحت تر شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان بنا بر وظیفه ذاتی خود در سال جاری تا کنون 160 هزار متر مربع از معابر شهر را مرمت و روکش آسفالت نموده است، خاطرنشان کرد: بجز روکش آسفالت، بطور همزمان 7 اکیپ آسفالت، جدول گذاری و کفپوش کار در حال خدمت رسانی هستند.

آقای میرزمانی با اشاره به افتتاح ۸ پروژه کلیدی در گلستان به مناسبت هفته دفاع مقدس، تاکید کرد: سایر برنامه های عمرانی شهرداری به تدریج در حال اجراست و در طول ماه های آینده مردم شاهد ارتقای وضعیت پروژه های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، خدماتی، رفاهی و کلید خوردن کارهای تازه خواهند بود.

نمایش ادامه آرشیو