سید محمد میرزمانی تشریح کرد: اجرای طرح استقبال از مهر در آستانه بازگشایی مدارس توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان

سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲

شهردار گلستان از اجرای طرح استقبال از مهر در آستانه بازگشایی مدارس با اجرای اقدامات متعدد توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ با توجه به اهمیت مسأله تعلیم و تربیت و ایجاد محیطی مناسب جهت فراگیری علم و دانش برای دانش‌آموزان، این شهرداری هر ساله همزمان با نزدیک شدن به ماه مهر و بازگشایی مدارس، در شهریور ماه اقدامات متعددی را در راستای طرح استقبال از مهر به ‌منظور خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان اجرایی میکند.

وی تصریح کرد: در همین راستا اقدامات متعددی از قبیل رنگ آمیزی دیوار مدارس، ایمن سازی معابر منتهی به مدارس و تردد دانش آموزان با خط کشی معابر و نصب علائم هشدار دهنده، لکه گیری و بهسازی آسفالت معابر، پاکسازی و رفت وروب معابر منتهی به مدارس، شستشوی مخازن زباله و جمع‌آوری نخاله‌های اطراف مدارس و... را در دستور کار دارد.

شهردار گلستان با بیان اینکه یکی از ابعاد حائز اهمیت در طرح استقبال از مهر اجرای نقاشی های دیواری بر روی دیوار مدارس و مناسب‌سازی فضای بصری مدارس جهت حضور دانش‌آموزان می باشد، افزود: در راستای اجرای طرح استقبال از مهر و بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، طراحی و اجرای نقاشی دیواری و رنگ آمیزی بر روی دیوارهای بیرونی و داخلی مدارس شهر در دستور کار قرار دارد تا با پاکسازی تبلیغات محیطی، نازیبایی ها بصری، نقشهای قدیمی دیوارها و ایجاد مناظر چشم نواز، شاهد تأثیر مثبت بر حس نشاط و روحیه دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی باشیم.

نمایش ادامه آرشیو