:o: گام بلند شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان در جهت افزایش نشاط و امیدآفرینی: ارتقا سرانه های ورزشی، فرهنگی و ترافیکی

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲

 با نگاهی به عملکرد اجرایی دوره ششم مدیریت شهری گلستان می توان به پروژه هایی اشاره کرد که بسیاری از آنها برای *#نخستین_بار* در این منطقه از استان تهران عملیاتی شده است، طرح ها و پروژه هایی که نشاط و پویایی فزاینده ای را برای منطقه به همراه دارد.
 به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مجموعه مدیریت شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان در جهت ارتقای سرانه های فرهنگی، ورزشی و.. موفق شدند برای نخستین بار طرح ها و پروژه هایی را عملیاتی سازند که علاوه بر نشاط و پویایی، موجبات توسعه روز افزون و امید آفرینی را در این شهر به همراه دارد، پروژه هایی همچون بوستان ترافیک، سامانسرا (گرمخانه)، پایانه مسافربری، سالن حرفه آموزی و اشتغال، پیست اسکیت، پروژه مجموعه فرهنگی و هنری گفتمان(پردیس سینمایی) و بوستان و سالن ورزشی بانوان، زمین چمن های مصنوعی، آرامستان، گلخانه، استادیوم ورزشی، مجموعه های ورزشی روباز و تملک و آزادسازی معابر اشاره کرد.
 پروژه هایی که برای نخستین بار در شهر گلستان به همت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی این شهر انجام شده است و به زودی شاهد افتتاح و بهره برداری از این طرح ها خواهیم بود.
: گفتنی است، نظارت عالی بر حسن اجرای پروژه‌های شهری، ابنیه و بهنگام‌سازی پیشرفت طرح‌ها از جمله وظایف مدیریت شهری گلستان است که به درستی عملیاتی شده است./

نمایش ادامه آرشیو