ترکیب هیئت رئیسه شورای شهر گلستان مشخص شد / شهردار گلستان در پیامی برای هیئت رئیسه سال دوم و جدید آرزوی موفقیت نمود

یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲

جلسه انتخاب هیات رئیسه شورای اسلامی شهر گلستان برای سال سوم فعالیت این شورا در دوره ششم، روز شنبه 14 مرداد ماه در محل ساختمان شورا برگزار شد.

دکتر میرزمانی در پیامی از زحمات و خدمات سرکار خانم ابراهیمی رئیس قبلی شورا، مهندس قربانی، قاسم علیزاده عطالو و اصغر گنج خانی از اعضای هیئت رئیسه سال دوم شورای اسلامی شهر گلستان قدردانی و انتخاب آقای نادر سازور به سمت ریاست شورا و محمد محمدعلیزاده به عنوان نایب رئیس شورا و اصغر گنج خانی و ناصر قربانی به ترتیب منشی شورا اول و دوم، مهدی میرزایی سخنگوی شورا و محمد زینتی نیز به عنوان خزانه دار دوره ششم (سال سوم) را تبریک گفت و برای آنان آرزوی موفقیت نمود.

شهردار گلستان در این پیام با ابراز امیدواری که با عنایت خداوند، همدلی و همراهی یکدیگر بتوانیم در سال های پیش روی دوره ششم شورای اسلامی شهر بهترین اقدامات را در شهر به انجام رسانیم تا رضایت خداوند منان و شهروندان عزیز را به همراه داشته باشیم.

آقای میرزمانی در پایان افزود: امید است با اتکال به الطاف الهی و درایت و تدبیر مناسب در دولت سیزدهم، (دولت مردمی و قوی) برای ساختن شهری آباد و تکیه بر خرد جمعی و هم گرایی و همدلی اعضای محترم شورای اسلامی و حفظ وحدت و انسجام حاکم بر شورا و مجموعه مدیریت شهری را برای کار، فعالیت سازنده و عمران و آبادانی شهر، گلستانی پویا و روبه پیشرفت بسازیم.

نمایش ادامه آرشیو