صفر تا صد اجرای پروژه آبهای سطحی شهر گلستان / از تمام فرصت‌ها برای خدمت به مردم استفاده می‌کنیم

دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲

روابط عمومی شهرداری گلستان در گزارشی میدانی به بررسی پیشرفت طرح احداث پروژه تسهیل در هدایت بهتر آبهای در نقاط مختلف شهر پرداخته است.

در همین راستا یکی از پروژه‌های عظیم زیرساختی شهرداری شهر گلستان لوله گذاری به قطر یک متر در نقاط حادثه خیز شهر بوده که در مواقع بارندگی شهروندان را با مشکلاتی مواجه می کرد.

لازم ذکر است، حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری بیش از 2 سال خدمتی جهادی، کار عمرانی را از محلات آزادگان قلعه میر، خیابان یاسمن واقع در فلکه دوم گلستان، خیابان 24 متری شهید چمران، محدوده ده متری هشتم محله 30 متری شهید همدانی، خیابان آذربایجان واقع در محله حسن آباد، محله باهنر شرقی و غربی، خیابان‌ها و کوچه های منتهی به گلزار شهدای گمنام، محله باغ مهندس و چندی از کوچه های سعدی و همچنین بخش هایی از محله الهیه را زیر بار عمرانی برد تا کام شهروندان در زمستان هایی تلخ، شیرین شود.

لازم به تأکید است که تمامی عملیات های عمرانی ارائه‌شده این گزارش، طی 2 سال خدمتی جهادی از سوی همین پیام رسان شهرداری به استحضار شهروندان رسیده است.

از سوی دیگر شهرداری گلستان سال جاری نیز با اعتبار تخصیص یافته از سوی شورای اسلامی شهر گلستان با مبلغ 16 میلیارد تومان فازهای جدیدی را در محلات فوق در دستور کار قرار داده است.

گفتنی است، عملیات حفاری به عمق های مختلف، شفته ریزی، لوله گذاری پلی اتیلن به قطر یک متری و 50 سانت، اجرای دریچه های منهول که در پایان این مسیر های لوله گذاری به شبکه اصلی، یعنی به رودخانه شادچای متصل می شود.

نمایش ادامه آرشیو