با حضور پرشور بانوان و دختران این شهر به همت مدیریت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، ناحیه بسیج سپاه شهرستان، آموزش‌ و پرورش همایش ویژه عفاف و حجاب برگزار گردید.

شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲

 

این مراسم با حضور دکتر نوحی فرماندارشهرستان بهارستان، سرهنگ رستمیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، دکتر میرزمانی شهردار گلستان ، شریفی بخشدار گلستان، سرکار خانم ابراهیمی ریاست شورای اسلامی شهر و اعضا شورای اسلامی شهر گلستان و خانواده معظم شهدا برگزار گردید.

در این مراسم، دکتر سید محمد میرزمانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به‌ ویژه بانوان شهید کشور و تبریک هفته عفاف و حجاب گفت: امسال هفته عفاف و حجاب که یادآور آن واقعه دلخراش و جنایت و کشتار بی‌سابقه رژیم پهلوی در صحن گوهرشاد در حمایت از حفظ حجاب است، با ایام دهه ولایت(ع) هم‌زمان شده و موجبات برگزاری چنین برنامه‌هایی را فراهم کرده است.

شهردار گلستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در بیان جایگاه و ارزش حجاب و عفاف، عنوان کرد: به بیان ایشان، حجاب، وقار، متانت و ارزش‌گذاری زن و سنگین شده کفه‌ی آبرو و احترام زن است او را باید خیلی قدر دانست و از اسلام باید به‌خاطر مسئله حجاب تشکر کرد این جزو نعمت‌های الهی است.

گفتنی است در پایان این همایش باشکوه از جمعی از بانوان فرهنگی نمونه عفاف و حجاب با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

نمایش ادامه آرشیو