انقلاب ورزشی در گلستان / ساخت اولین استادیوم ورزشی و زمین کبدی در غرب استان تهران

یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲

شهردار گلستان از ساخت بزرگترین استادیوم ورزشی شهرستان بهارستان در بوستان جنگلی گلستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان:دکتر سیدمحمد میرزمانی با اشاره به وجود استعدادهای ورزشی خصوصا در زمینه فوتبال در شهر گلستان گفت:هم اکنون طراحی این استادیوم بزرگ به پایان رسیده و بزودی با قدرت وارد فاز اجرایی می شود تا در آینده نزدیک، گلستان را به یکی از پایتخت های فوتبال کشور تبدیل کنیم.

آقای میرزمانی اعتبار فاز نخست این استادیوم و مجموعه ورزشی چند منظوره که در پارک ۱۰۰هکتاری گلستان جانمایی شده است رقمی بالغ بر 160 میلیارد ریال است که در زمینی با مساحت 18 هزار متر مربع، در مرحله اجرایی قرار گرفت که البته به موازات این اقدام با یکی از پیشکسوتان فوتبال کشورمان هم در حال رایزنی هستیم تا درصورت توافق بصورت مشارکتی کار را جلو ببریم.

وی در ادامه ایراد نمود:این مجموعه به جز ساخت استادیوم، مجهز به تجهیزات روز بین المللی، دارای زمین مخصوص کبدی، والیبال، بستگتبال و چمن مصنوعی میباشد که مورد استفاده ورزش دوستان شهر گلستان قرار خواهد گرفت.

ایشان در پایان تصریح کرد: انشاالله این خدمات عمرانی که با همکاری مجموعه شورای شهر در حال ساخت است برگ زرینی دیگری باشد بر افتخارات شهر و کشور عزیزمان و قطعا مردم ورزش دوست گلستانی از این امکانات بهره لازم لازم را می برند.

نمایش ادامه آرشیو