دیدار صمیمانه مدیریت شهری گلستان با ریاست دادگستری و دادستان شهرستان بهارستان

یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲

به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه و تقدیر از زحمات همه عزیزان زحمتکش در این حوزه، دکتر سید محمد میرزمانی شهردار گلستان به همراه سرکار خانم ابراهیمی ریاست شورا و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان ضمن دیدار جناب آقای علیشپور رییس دادگستری و جناب آقای سید امیر احمدی دادستان محترم شهرستان بهارستان از زحمات و تلاش‌های مجموعه دادگستری و دادسرای انقلاب شهرستان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان: در این دیدار شهردار گلستان با اشاره به اقدامات انجام گرفته در حوزه قضایی در شهرستان گفت: امنیت پایدار در شهرستان و منطقه قطعا به دلیل سعی و تلاش جمعی در مجموعه امنیتی شهرستان به ویژه دادگستری و دادسرای انقلاب است که با تلاش این عزیزان امروز شاهد رضایت خوبی توسط شهروندان هستیم که جا دارد تلاشهای این عزیزان تقدیر نماییم.

دکتر میرزمانی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان ساخت: همکاری‌های بسیار نزدیک مجموعه دادگستری شهرستان بهارستان با شهرداری ها در راستای اجرای قانون بسیار اثرگذار بوده است و همواره این دو مجموعه کمک حال هم برای احقاق حقوق مردم بوده اند.

در ادامه این دیدار اعضای شورای اسلامی نیز به نوبه خود از تلاش‌های مجموعه دادگستری و دادسرای انقلاب شهرستان بهارستان و از رسیدگی به درخواست‌های مردم در حوزه قضایی تقدیر به عمل آوردند.

نمایش ادامه آرشیو