آخرین وضعیت پروژه بزرگ آرامستان از زبان شهردار گلستان / مشکل حل شد؛ عملیات ساخت بزودی شروع می شود

شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲

شهردار گلستان از حل و فصل مشکلات اداری آرامستان شهر گلستان خبر داد و گفت: انشاالله بزودی این پروژه پس از تائید نهایی وارد فاز اجرایی می شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان: دکتر سید محمد میرزمانی گفت: سالیان متوالی مردم نحیب گلستان از نداشتن آرامستان رنج می‌بردند و در بدترین لحظات زندگی دچار سردرگمی برای دفن اموات خود بودند.

شهردار گلستان خاطر نشان ساخت: از آنجایی که ساخت آرامستان یکی از مطالبات جدی مردم این شهر بود همزمان با شروع بکار دوره جدید شهرداری و شورای شهر موضوع در دستور کار قرار گرفت اما همان ابتدای کار به واسطه برخی از مخالفت ها کار گروه خورد‌.

مدیریت شهری گلستان در ادامه افزود: با پیگیری های متعدد و همکاری خوب ادارات محیط زیست و آب منطقه ای توانستیم بحمدالله این مشکل را برطرف کنیم و بعد از جلسه نهایی که بزودی برگزار می شود عملیات ساخت پروژه آرامستان گلستان آغاز می شود.

وی در پایان با اشاره به فقر زمین در گلستان اشاره کرد، و در تکمیل صحبت های خود افزود: آرامستان شهر گلستان در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار در کنار پارک ریه در نظر گرفته شده است که تا ۱۰۰ سال آینده جوابگو دفن اموات خواهد بود.

نمایش ادامه آرشیو