پیشرفت 50 درصدی ترمینال مسافربری بزرگ گلستان

سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲

دکتر سید محمد میرزمانی با اشاره به اینکه این پایانه نخستین ترمینال در حال ساخت شهر گلستان است، گفت: با افزایش جمعیت شهر گلستان و قرار گرفتن یک گاراژ قدیمی برای حمل و نقل عمومی در بلوار آیت الله سعیدی، سبب افزایش ترافیک می کرد که لزوم ساخت پایانه مسافربری مناسب و استاندارد در خروجی گلستان به سمت خروجی شهرستان که در برگیرنده کلیه استاندارهای رفاهی و... دارا باشد لازم و ضروری بود که در اولویت پروژه های مجموعه شهرداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان: شهردار گلستان در ادامه افزود: ساخت پایانه مسافربری برون و درون شهری گلستان با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 6000 متر مربع در 3 طبقه با طرحی بروز و استاندارد در مراحل ساخت میباشد.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح ساختمان اصلی پایانه مسافربری، فروشگاه، رستوران، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه و واحد‌های خدمات فنی خودرو‌ها ساخته خواهد شد.

مدیریت شهری گلستان در پایان ایراد نمود: کار تحقیق، طراحی و ساخت پایانه مسافربری برون شهری گلستان از سال گذشته آغاز شده و با پیشرفت مطلوب طبقه دوم آن ساخته و انشاالله تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

نمایش ادامه آرشیو