اقدام مشترک شهرداری گلستان و اداره آبفا رضایت مندی شهروندان را به همراه داشت / پیگیری مدیریت شهری گلستان جواب داد

یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

کوچه های ناشناخته و کمتر توسعه یافته یکی از مناطق گلستان که چندین سال مورد بی مهری متولیان امر قرار گرفته بود با پیگیری دکتر سید محمد میرزمانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان و اقدام آبفا وارد فاز اجرایی شد.

مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان که پیش از این به ساکنین کوچه و اعضای هیات امنای چندین حسینیه قول داده بود که مشکل زیر سازی و بهسازی این کوچه را در دستور کار قرار خواهیم داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ بالخره پس از سالها امروز غرش تجهیزات عمرانی شهرداری گلستان در این کوچه کمتر توسعه یافته بصدا درآمد و عملیات جدولگذاری و بهسازی کوچه آغاز شد و موجی از خوشحالی ساکنین را به همراه داشت.

یکی از نکات مهم این موضوع بر این مبنا بود که بدلیل غیر استاندارد بودن معابر این کوچه انشعاب گیری با لوله های ضعیف صورت گرفته بود که بعد از تماس شهروندان همزمان آبفای از آن سو وارد میدان شد.

ساکنین ضمن قدردانی از شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان، اداره آبفای گلستان و بویژه پیگیری های آقای قربانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر گلستان خواستار تداوم خدمت بیشتر به مناطق کمتر توسعه یافته شدند.

نمایش ادامه آرشیو