برنامه هزار میلیاردی شهرداری گلستان برای سال جدید / تکمیل پروژه های نیمه کاره؛‌ هدف اصلی شهرداری

پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲

همزمان با آغاز سال جدید، اجرای بودجه هزار میلیاردی شهرداری گلستان هم کلید خورد تا برنامه هزار میلیاردی شهرداری و شورای این شهر باعث تغییر چهره شهرگلستان شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان، دکتر سید محمد میرزمانی در تشریح مهمترین رویکردهای بودجه سال جدید، به تکمیل پروژه های نیمه کاره اشاره کرد و گفت: بودجه شهرداری با رقم هزار میلیارد تومان ابلاغ شده و از همین اواسط فروردین ماه اجرایی شدن آن نیز شروع شده است.

شهردار گلستان با اشاره به اینکه ما برای سال جدید نیازمند یک کار جدی و تحولی در مدیریت شهری هستیم، تصریح کرد: باید بتوانیم بخشی از خلاء‌ها و کاستی‌هایی که از گذشته برای ما به یادگار مانده برطرف کنیم تا بتوانیم خدمات خوبی را به شهروندان ارائه دهیم.

دکتر سید محمدمیرزمانی با بیان اینکه سال 1402 ان‌شاءالله سال متفاوتی در شهر گلستان خواهد بود گفت: در سالی که گذشت شهرداری گلستان با انواع مشکلات شهری روبه رو بود که خوشبختانه توانستیم در این وضعیت تعدادی پروژه افتتاح و تعداد قابل توجهی پروژه نیز آغاز کنیم که حتما امسال افتتاح می شود و مورد استفاده شهروندان عزیز گلستانی قرار میگیرد.

شهردار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود به سیاست‌های مهم مدیریت شهری در سال جدید اشاره کرد و گفت: استفاده از مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی جزو مهمترین اولویت های سال جدید است که به ازای هر گونه سرمایه‌گذاری علاوه بر ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری، شرایط خوبی نیز برای شهروندان در سطح شهر گلستان رقم خواهد خورد.

او همچنین تکمیل پروژه های نیمه تمام، رفع معضلات و مشکلات شهری و اصلاح ساختار مدیریتی شهر؛ اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی و ارائه خدمات رسانی مطلوب به شهر را از جمله مهم ترین دغدغه های مدیریت شهری برای سال جدید معرفی کرد و گفت: خوشبختانه همه این موارد در برنامه بودجه شهردرای پیش بینی شده و امیدواریم در بخش های درآمدی، عمرانی و هزینه های جاری بودجه بتوانیم به وضعیت مطلوبی برسیم.

نمایش ادامه آرشیو