پیام تبریک مدیریت شهری گلستان به مناسبت فرا رسیدن سال نو

سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی شهرداری، دکتر سید محمد میرزمانی شهردار گلستان، خانم ابراهیمی رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر با صدور پیامی عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۲ را به شهروندان محترم شهر گلستان تبریک و تهنیت گفتند. بسم‌الله الرحمن الرحیم «یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ»

سال جدید، اگرچه پایان یک سال تلاش صادقانه برای خدمات بهتر به شهروندان گلستان در راستای قانونمندی، توسعه و پیشرفت این شهر بود، اما سرآغاز دیگری برای کوشش و خدمتگزاری مجدانه در همین راستا می باشد.

در سالی که گذشت، با همراهی و همدلی شهروندان فهیم، فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشتیم و گامهای مثبتی در جهت توسعه و پیشرفت این شهر برداشته شد و با همکاری صادقانه یکایک پرسنل مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر و استفاده از پیشنهادها و انتقادات سازنده صاحب نظران شهری، سمن ها و اهالی رسانه، اتفاق‌های نو را رقم زدیم که تحقق آنها، امید آینده و انگیزه ادامه راه با تلاش و جدیت بیشتری است.

اکنون بر درگاه سال نو ایستاده‌ایم و به لطف خداوند، مشارکت شهروندان و دوستداران شهر گلستان، برای ساختن شهری بهتر، تلاش بیشتری خواهیم کرد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر، طلیعه سال جدید را که مزین به رايحه‌ "سال مهار تورم، رشد تولید" از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گردیده است، به مردم ولایت مدار شورعاشورایی عزیز شهر گلستان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نماییم و از خداوند متعال سالی سرشار از نیکویی، برکت، عزت، سعادت و سلامت را برای همگان آرزومندیم.

نمایش ادامه آرشیو