شاهدی: توسعه ورزش، بهبود آسیب های اجتماعی در شهر گلستان را در پی دارد

سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵

علی شاهدی رئیس شورای اسلامی شهر گلستان، ورزش را در کاهش آسیب‌های اجتماعی مهم برشمرد و افزود: ورزش، نماد انسجام اجتماعی و اقتدار یک جامعه‌ی سالم است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ علی شاهدی رئیس شورای اسلامی شهر گلستان در دیدار مسئولین شهرستان با حسن رحیمی ورزشکار رشته کشتی آزاد، نهادینه‌ کردن اخلاق و منش مردانگی را از کارکردهای ورزش اعلام کرد و گفت: گسترش فعالیت‌های ورزشی در شهر گلستان، نشاط اجتماعی را در پی خواهد داشت.

وی، به نقش ورزش‌های همگانی در سلامت جامعه و مشارکت عمومی اشاره کرد و افزود: برخی از اختلالات روانی، ناشی از ناراحتی‌های بدنی و جسمانی است که با ورزش کردن حل می شود.

رییس شورای اسلامی شهر گلستان حسن رحیمی را یکی از برترین پتانسیل های ورزشی شهر گلستان دانست و افزود: شهر گلستان از لحاظ فرهنگی، علمی و ورزشی دارای پیشینه‌ای طولانی و درخشان بوده و همیشه در مسابقات معتبر بیشتر رشته‌های ورزشی و علمی حائز رتبه‌های نخست شده است.

شاهدی یادآور شد: شهرداری گلستان در زمینه توسعه ورزش بین شهروندان و ورزشکاران به ‌ویژه جوانان پروژه های قابل قبولی تعریف نموده است که از جمله آنها احداث مجموعه ورزشی ولایت در انتهای 24 متری شهید چمران، مجموعه ورزشی و استخر قلعه میر، احداث زورخانه در سبزدشت، ایجاد فضای مناسب و تجهیز آن برای ورزش مردم و نصب تجهیزات ورزشی در پارک‌ها، بوستان‌های سطح شهر گلستان می باشد که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی شهر گلستان با کمک ورزشکاران و شهروندان عزیز گلستان باشیم.

نمایش ادامه آرشیو