استقبال شهرداری و شورای شهر گلستان از سال نو،‌ با پروژه های عمرانی

یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱

سال 1401 با شکل و شمایلی متفاوت تمام می شود. شهرداری و شورای شهر گلستان با بیش از 15 پروژه مهم عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی که در جشن انقلاب رونمایی و آماده افتتاح شد، سال کهنه را به روزهای تازه وصل خواهند کرد.

پروژه های افتتاح شده در دهه فجر، با اعتباری بالغ بر 2 هزار و یکصد و هفتاد میلیارد ریال اعتبار به اجرا رسیده و در جشن های انقلاب آماده بهره برداری شد.

پروژه های اخیر در حجم ها و ابعاد مختلف اجرا شده است اما یکی از مهمترین آنها، پروژه «بهسازی و مناسب سازی معابر شهری » ست که با ۲۴۶ هزار متر مربع آسفالت و اعتباری قریب به ۹۰۰ میلیارد ریال به اجرا رسید و زیربار ترافیکی رفت.

نهضت بزرگ آسفالت و بهسازی معابر، بخش عمده خیابان‌های اصلی و فرعی و حتی کوچه‌های دور و نزدیک شهر به ویژه معابر پرتردد همچون محور آیت الله سعیدی را دربرگرفته است.

این فقط بخشی از فعالیتهای شهرداری و شورای شهرگلستان در ایام منتهی به دهه فجر و روزهای پایانی سال 1401 بوده است.

شهرداری و شورای شهرگلستان در طول پانزده ماه اخیر، رویدادهای مهمی را رقم زده اند که به توسعه زیرساختها و کیفیت زندگی شهری گلستان منجر شده است.

حالا در شرایطی شهروندان عزیز شهرگلستان خودشان را برای استقبال از بهار آماده می کنند که بخش قابل توجهی از این پروژه ها همزمان با دهه فجر امسال افتتاح شده و پروژه های عمرانی و طرح‌های زیرساختی و خدماتی متفاوتی نیز برای افتتاح و بهره برداری در سال جدید آماده می شود.

نمایش ادامه آرشیو