افتتاح نمایشگاه اقوام در شهر گلستان / معرفی توانمندی‌های مردم شهر گلستان

سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

افتتاح نمایشگاه اقوام ایرانی و نمایشگاه صنایع دستی و سوغات امروز با حضور فرماندار بهارستان، فرمانده سپاه، ائمه جمعه و جماعات، دکتر میرزمانی شهردار، خانم ابراهیمی رئیس شورا، آقایان ناصر قربانی، قاسم علیزاده عطالو، نادر سازور، اصغر گنج خانی و خانم نیره قدیمی از اعضای شورای اسلامی شهر گلستان و جمعی از مسولان و شهروندان در محله الهیه شهر گلستان آغاز به کار کرد.

دکتر میرزمانی در حاشیه این جشنواره و نمایشگاه، گفت: تقویت وحدت ملی و حفظ میراث فرهنگی کشور از مهمترین اهداف جشنواره اقوام ایرانی است.

شهردار گلستان افزود: همزمان با روزهای پایانی سال در کنار این جشنواره، نمایشگاه صنایع دستی با هدف عرضه سوغات و هدایای استان‌های مختلف کشور و آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با محصولات و تولیدات دیگر شهرهای ایران دایر شده است.

وی اظهار داشت: نمایشگاه صنایع ‌دستی، سوغات و هدایا با حضور ۲۰۰ مشارکت کننده از شهرستان بهارستان برگزار شده است.

این مسئول، هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد بستر مناسب به منظور آشنایی هرچه بیشتر مردم با سوغات و هدایای مشارکت کننده عنوان کرد و افزود: همچنین معرفی توانمندی‌های مناطق مختلف کشور در زمینه صنایع دستی و آشنایی بازدیدکنندگان با فرهنگ، آداب و سنن مناطق استان‌های مشارکت کننده از اهداف برگزاری این جشنواره است.

ایشان مدت زمان برگزاری این جشنواره را از امروز ۱۵ الی 29 اسفند اعلام کرد و یادآور شد: این نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 23 شب در خیابان طالقانی شهر گلستان جهت بازدید عموم دایر است.

نمایش ادامه آرشیو