مهندس کاویانی: شرکت در سرشماری نفوس و مسکن لازمه پیشرفت کشور

دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵

شهردار گلستان سرشماری عمومی نفوس و مسکن را یکی از عمده ترین راه های شناخت ویژگی هاي جمعیت كشور به منظور برنامه ريزي، نظارت،كنترل و ارزيابي خدمات و فعاليت هاي ملي و منطقه اي عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس کاویانی شهردار گلستان در رابطه با اهمیت مشارکت مردم در سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 که از 4 مهر مرحله اینترنتی آن آغاز شده است، اظهار داشت: اخیراً رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از عوامل عقب ماندگی کشور را نبود آمار صحیح در برخی بخشهای کشور ارزیابی کردند بنابراین شرکت در این سرشماری بسیار مهم است.

شهردار گلستان شرکت در سرشماری عمومی نفوس و مسکن امسال را تکلیفی دانست که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر عهده مردم نهاده شده است و بیان کرد: جهت شرکت در طرح ملی باید اطلاعات صحیح و دقیق در اختیار ماموران سرشماری قرار داده شود تا به نتایج و تصمیمات درست برای کشور منتج شود.

وی گفت: پیشرفت بسیاری از کشورهای توسعه یافته در اثر وجود آمار درست از وضعیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و صنعتی آنهاست در غیر اینصورت نباید انتظار تصمیمات درست و بجا در مورد مسائل مردم یک جامعه و کشور داشت.

مدیریت شهری گلستان تصریح کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری گلستان نیز تمام تلاش خود و امکانات لازم از قبیل تبلیغات محیطی و تشویق مردم به شرکت در سرشماری را برای هر چه بهتر برگزار شدن سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 در اختیار مراجع اجرایی این امر به کار می برند.

نمایش ادامه آرشیو