برگزاری مراسم رونمایی از شخصیت عروسکی شهروندی با نام «آقاجون و گلی خانم » در شهر گلستان / آموزش شهروندی کودکان و نوجوانان

چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱

 روابط عمومی و مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهرداری با همکاری شورای اسلامی شهر گلستان به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان شهر و ‌شهرستان از المان‌های آموزشی شهر گلستان رونمايي نمودند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان: این مراسم که امروز (11 آذر) با حضور فرماندار بهارستان، دکتر میرزمانی شهردار گلستان، خانم ابراهیمی رئیس شورا، اعضای شورای اسلامی شهر گلستان، مدیر آموزش و پرورش، بخشدار گلستان و جمعی از مسئولان  و دانش آموزان گلستانی در محل سالن آمفی تئاتر بوستان فدک  برگزار و از شخصیت عروسکی «آقا جون  و گلی خانم» برای دهه نودی های گلستانی رونمایی گردید.

این شخصیت عروسکی قرار است در مجموعه های نمایشی، مراسمات فرهنگی و مدارس آموزش هایی در حوزه آموزش شهروندی، ایجاد تعلق خاطر، فرهنگ ترافیک، محیط زیست، فضای سبز، حقوق شهروندی و … را به دانش آموزان ارائه کند.

گفتنی است این عروسک ها در مجموعه های مختلف قرار است با همکاری شورای اسلامی شهر گلستان و شهرداری گلستان برنامه های شادی را برای کودکان و نوجوانان گلستانی پخش نماید.

 

نمایش ادامه آرشیو