شهر گلستان به عنوان پیشران کشوری در بافت فرسوده / حذف امضاهای طلائی جهت صدور پروانه

سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱

سی و چهارمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان تهران به ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران و با حضور محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری، عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و سید محمد میرزمانی شهردار گلستان و سایر مسئولان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ دکتر میرزمانی در این جلسه گفت: با بررسی و مطالعات صورت گرفته در این جلسه مقرر شد شهر گلستان به عنوان پیشتاز در حوزه بازآفرینی فعال شود.

شهردار گلستان با اشاره به ایجاد دفاتر تسهیل گری توسعه شهر گلستان گفت: با توجه به عملکرد مطلوب در بازآفرینی محلات هدف و انجام طرح های مطالعاتی، شهرگلستان به عنوان پیشران در رفع بافت فرسوده انتخاب گردید.

مدیریت شهری گلستان در جمع مسئولین استانی گفت: با توجه به تعارضات موجود در ادارات نسبت به صدور مجوز که باعث ایجاد امضا طلائی در کمیسیون های ماده 12 و 5 گردیده است، متاسفانه ضمن آمادگی سرمایه گذاران منطقه ای جهت ورود به رفع مشکلات بافت فرسوده ای شهر گلستان به علت طول کشیدن پروسه دریافت جواز، به این مهم ورود نمیکنند.

آقای میرزمانی گفت: در این جلسه پیشنهاد های خوبی مطرح شد که در صورت اجرا با اصلاح فرایند های پیچیده موجود صدور مجوز در فرایندی دو هفته ای اجرائی گردد.

نمایش ادامه آرشیو