عضور شورای اسلامی شهر گلستان از ساخت نخستین بوستان و سالن ورزشی برای بانوان خبر داد

دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱

خانم قدیمی در نشست خبری اصحاب محترم رسانه گفت: در اردیبهشت ماه 1401 علاوه بر کلنگ زنی پروژه های مختلف، کلنگ بوستان و سالن ورزشی ویژه بانوان عزیز با اعتباری بالغ  120 میلیارد ریال در محله َسبزدشت زده شد که اکنون با پیشرفت 50 درصدی همراه شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان: این عضور شورا یادآور شد: ساخت پروژه مجموعه پارک بانوان و سالن، یک مجتمع تفریحی، ورزشی و آموزشی است که به منظور ایجاد فضاهای سالم برای رشد و توسعه ورزش در میان این قشر از جامعه در حال ساخت می باشد.

وی افزود: این بوستان که ویژه بانوان محترمه می باشد، شامل پیست دوچرخه‌سواری، زمین ورزش چند منظوره و وسایل بازی کودکان، ابزار و لوازم تندرستی در فضای باز بوستان، سرویس‌های بهداشتی مناسب، آلاچیق، نیمکت، مسیرهای مناسب پیاده‌روی، سالن ورزشی چند منظوره است که در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع در حال احداث است که در سال آینده مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی در پایان ضمن تقدیر از شهردار گلستان افزود: به خاطر زحمات و پشتکار شما در تمام زمینه ها بخصوص کارهای عمرانی، ورزشی، خدماتی و فضای سبز که خواسته بحق اکثریت شهروندان محترم گلستانی بوده فراهم آورده اید به عنوان یک عضو کوچک و خدمتگذار مردم شریف گلستان در شورای اسلامی از شما شهردار محترم و همکارانتان تقدیر و تشکر می نمایم.

نمایش ادامه آرشیو