نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان بهارستان برگزار شد

یکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵

با حضور فرماندار شهرستان، شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان با محوریت سرشماری نفوس و مسکن برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ دومین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان بهارستان با دستور کار اطلاع رسانی سرشماری نفوس و مسکن با حضور فرماندار بهارستان، معاونین و مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان بهارستان در سالن جلسات پیامبر اعظم (ص) فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بهارستان در این نشست گفت: کلیه تدابیر و تمهیدات جهت حسن اجرای طرح ملی هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرستان بهارستان اندیشده شده است و روابط عمومی ادارات موضف اند با اطلاع رسانی دقیق در سازمان خود ما را در این طرح بزرگ ملی یاری نمایند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهارستان افزود: به منظور افزایش سرعت و دقت و کاهش هزینه های اجرا، این طرح ملی با بکارگیری شیوه نوین سرشماری  بصورت الکترونیکی و بدون کاغذ در دو مرحله انجام می شود در مرحله اول سرشماری اینترنتی از تاریخ سوم لغایت 24 مهرماه سال 95 انجام خواهد شد و  در مرحله دوم آمارگیران از طریق مراجعه حضوری از تاریخ 25 مهر لغایت 25 آبان ماه  با مراجعه حضوری اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری خواهند کرد.

سلیمان پور با تاکید بر همکاری همه دستگاه های اجرایی شهرستان در اجرای این طرح گفت: تجمیع امکانات، هم افزایی، اطلاع رسانی مناسب بین مردم و دقت و صحت اطلاعات مورد تاکید است.

شایان ذکر است: مرحله نخست این طرح به صورت اینترنتی است و هم اکنو ن آغاز شده است و در این سرشماری شهروندان با مراجعه به نشانی اینترنتیwww.sarshomari95.ir فرم خانوار را تکمیل کنند.

نمایش ادامه آرشیو