برای نخستین بار در شهر گلستان؛ مرکز معاینه فنی خودروی سبک افتتاح می شود / اشتغال 20 نفر همزمان با دهه مبارک فجر

دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱

شهردار گلستان خبرداد: این مرکز با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال با همکاری بخش خصوصی در زمینی به مساحت 320 0 متر مربع در دهه مبارک فجر امسال مورد افتتاح قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان: دکتر میرزمانی در این خصوص تصریح کرد: فقدان مرکز معاینه فنی در شهر گلستان به عنوان یکی از معضلات پیش روی شهروندان همواره مطرح بوده که مردم برای اخذ معاینه فنی، ناگزیر از مراجعه به شهرستان‌های اطراف بودند.

وی اظهار خوشحالی کرد: با پیگیری و مساعدت‌های شورای اسلامی شهر گلستان با افتتاح این مرکز که در جاده ساوه، حدفاصل بلوار شهید ابدام تا شهرک سبزدشت واقع شده است، مشکل شهروندان در این زمینه مرتفع خواهد شد.

شهردار گلستان: با اشاره به اینکه این مرکز مجهز به دو سالن بازدید خودرو های گازسوز و بنزینی و با اشتغالزایی 5 نفر به صورت مستقیم و 15 نفر غیر مستقیم می باشد، افزود: سالن نخست شامل تست ظاهری، تست آلایندگی، تست کپسول گاز و تنظیم نور است و سالن دوم نیز به انحراف چرخ، تست کمک فنر، لقی چرخ و اتصالات، تست فرمان و تست ترمز می باشد که کمتر از 20 روز دیگر به دست مسئولین استانی و شهرستان بهارستان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 

نمایش ادامه آرشیو