بازدید مدیریت شهری گلستان از روند پیشرفت پروژه های عمرانی سطح شهر

دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱

شهردار گلستان به همراه خانم رقیه ابراهیمی رئیس شورا، خانم نیره قدیمی، آقایان ناصر قربانی، نادر سازور، قاسم علیزاده عطالو، اصغر گنج خانی از اعضای شورای اسلامی شهر گلستان از پروژه های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر و طرح های در حال اجرا بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات پروژه ها و پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفتند.

به گزارش واحد خبر اداره روابط عمومی شهرداری  گلستان: دکتر میرزمانی شهردار گلستان در حاشیه این بازدید گفت: شهرداری گلستان با توکل به خدا و در سایه همدلی و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر با تمام توان فعالیت های عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال می کند، مدیریت شهری همواره به پیشرفت پروژه ها در همه نقاط می اندیشد و مصمم است که فضای بهتری را برای شهروندان ایجاد کند.

 وی افزود: مهمترین اولویت مدیریت شهری گلستان جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل و بهره برداری مطلوب از طرح های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد.

ایشان در پایان تأکید کرد: در کنار اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه ها از کیفیت آن ها غافل نیستیم، رعایت شاخصه های کیفی مد نظر بسیار حایز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

نمایش ادامه آرشیو