شهردار گلستان: بازگشایی مدارس فرصتی دورباره برای تبلور انگیزه ها و رسیدن به قله های توسعه و پیشرفت است

شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵

مهندس کاویانی شهردار گلستان طی پیامی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، بازگشایی مدارس را فصلی دوباره در جهت رشد و کمال  جامعه عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس کاویانی شهردار گلستان به مناسبت آغاز سال تحصیلی 96-95 با ارسال پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بازگشایی مدارس را تبریک گفت.

بر اساس این گزارش متن پیام  به شرح ذیل می باشد:

«بسم اله الرحمن الرحیم»

همزمانی هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس فرصتی دوباره در جهت تبلور انگیزه ها، گشایش درهای دانایی و تلاش برای رسیدن به قله های توسعه و پیشرفت است.

فرارسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید که فصل رویش و شکوفایی دانایی ، فصل طراوت و شادابی در بوستان دانش و معرفت و بهار دوستی و مهربانی است را به معلمان پرتلاش و دانش آموزان آینده ساز کشور بویژه شهر گلستان تبریک و تهنیت می گویم، با این امید که با پیوند علم و ایمان و توکل بر ذات مقدس احدیت در مسیر پیشرفت و ترقی و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی گام برداریم و شاهد سرافزاری بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان باشیم

امیدوارم در دهه پیشرفت و توسعه و در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»  بتوانیم به کمک معلمان عزیز و فرهنگیان فرهیخته، با عزمی راسخ برای تحقق چشم اندازها و اهداف نظام و سیاست های دولت گام های موثری برداشته و شاهد پیشرفت همه جانبه آموزش و پرورش و شکوفایی استعدادهای درخشان و بالقوه دانش آموزان عزیز باشیم . انشاءا»

نمایش ادامه آرشیو