موتور عمران شهرداری گلستان بازهم شتاب گرفت / شهروندان گلستانی طعم خدمات عمرانی در دور ششم مدیریت شهری درسال‌ جاری و آتی را می‌چشند

سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱

شهردار گلستان خبر داد: خدمات ویژه عمرانی برای شهروندان با پروژه های شاخص از جمله؛ دو سالن ورزشی، بوستان ترافیک، سامانسرا، سرای محله شکوفه، پروژه آبهای سطحی، پایانه مسافربری، ساختمان مرکزی شهرداری و ... در دست ساخت قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان: دکتر سید محمد میرزمانی با اشاره به اینکه نتیجه و محصول بسیاری از اقدامات انجام گرفته در حوزه عمران شهری در آینده نه چندان دور مورد توجه مردم قرار می گیرد، اذعان داشت: امروز محصول این هزینه ها و اقدامات عمرانی قابل مشاهده است و بازخوردهای بسیار مطلوب آن در آینده، شهروندان خدمات شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان را به وضوح مشاهده خواهند کرد.

مدیر شهری گلستان با تاکید بر ضرورت هدایت نگاه شهروندان به سمت پروژه های کلان و اهداف بزرگ شهر، خاطرنشان کرد: نگرش کلان به پیشرفت شهر اگر در نگاه شهروندان نهادینه شود هر ضعف کوچک و آسیبی نمی تواند مایه دلسردی و ناامیدی آنان از پیشرفت شهر شود؛ بلکه همراهی و همسویی بیشتری را از سوی آنان شاهد خواهیم بود.

میرزمانی در ادامه تاکید کرد: این امر البته نافی ضرورت و اهمیت رفع مشکلات و دغدغه های جاری و روزمره شهر نیست و همه مجموعه مدیریت شهری باید بکوشند ضمن اجرای طرح های کلان، به همه درخواست ها و نیازهای مردمی توجه کنند.

وی در پایان تصریح کرد: اکنون شهرداری گلستان با بیش از ۲۱ طرح عمرانی ریز و درشتی که در دستور کار قرار دارد، عمران و آبادانی گلستان در آینده نزدیک را در دید همگان قرار خواهد گرفت

نمایش ادامه آرشیو