به صدا درآمدن زنگ مهر و مقاومت مدارس در شهر گلستان با حضور مسئولین شهرستان بهارستان

شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با عنوان «مهر و مقاومت» در شهر گلستان با حضور مسئولان نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مراسم متمرکز گرامیداشت بازگشایی مدارس ناحیه 1 شهرستان بهارستان در دبیرستان شهید قیدرلو با حضور دکتر سلیمان پور فرماندار،  مهندس کاویانی شهردار گلستان، علمدار فرمانده سپاه ، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر گلستان، مسئولین ادارات، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، دانش آموزان، معلمین و اولیا برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 شهرستان بهارستان در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: تمام تلاش ما این است تا با مدیریت صحیح، ماموریت خطیر تعلیم و تربیت را به نحواحسن انجام دهیم.

رفیعی افزود: یکی از اهداف ما در سال تحصیلی جدید این است که مانند سال های گذشته بتوانیم موفقیت‌های قابل توجهی برای شهرستان بهارستان واستان تهران کسب کنیم.

وی در آموزش و پرورش را یکی از مهم‌ترین نهادهای متولی جامعه و مسئول تربیت دانش‌آموزان دانست و افزود: تمامی فعالیت‌های لازم به نحو مطلوب و کارشناسانه برای سال جدید مهیا شده و امیدوارم که با مشارکت همه اولیاء و مسئولین بتوانیم آموزش و پرورشی پویا و فعالی داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی امام جمعه بخش گلستان نیز در آیین بازگشایی مدارس ضمن تبریک ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس و  آغاز سال تحصیلی 95-96 ماه مهر را ماه رویش جوانه‌های امید خواند و اظهار کرد: اول مهر روز مهرورزی و آغاز بهار روح بخش تعلیم و تربیت است.

ایشان در افزود: همه ما باید شكرگزار این نعمت الهی باشیم و برای رسیدن به قله های پیشرفت و تعالی این كشور تلاش كنیم تا انقلاب اسلامی بتواند همچنان به رسالت خطیر خود كه نشر صدای آزادی و استقلال است ادامه داده و در جهان باعث نابودی و شكست دشمنان شود.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: امیدواریم در راستای تحقق اهداف بلند مدت نظام آموزش و پرورش با همکاری یکدیگر، قدم های مثبتی برداریم.

فرماندار بهارستان با تبریک فرا رسیدن ماه مهر به نسل فرهیخته و آینده ساز سرزمین کهن ایران اسلامی، علم و دانش را اسباب نجات، هدایت و کمال انسان دانست و افزود: ماه مهر، ماهِ لطافت، لبخند، شور و نشاط، شادابی، خودباوری و فصل فرهیختگی، رویش و تلاش برای کسب دانایی، فضیلت و ساختن فرداهای بهتر است.

دکتر سلیمان پور در این آیین توصیه هایی به دانش آموزان داشت، و تلاش خستگی ناپذیر برای تحصیل دانش، تهذیب نفس، رعایت اخلاق و کسب فضیلت، تقویت ارتباط با خدا و حس پرسشگری برای شناخت پیرامون خود و بهتر زیستن را به دانش آموزان توصیه نمود.

در پایان این مراسم، زنگ مهرو ومقاومت توسط مادر شهید مجید قیدر نواخته شد.

نمایش ادامه آرشیو