سرعت پروژه‌های عمرانی شهرداری گلستان رضایت بخش است / تکمیل پروژه های شاخص اولویت قرار گیرد

دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱

 رییس شورای اسلامی شهر گلستان: با توجه به اعتبارات تخصیص یافته، سرعت پیشرفت پروژه‌های عمرانی رضایت‌ بخش است و حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری طی یکسال اخیر، عملکرد مثبتی نسبت به پیشرفت پروژه های عمرانی داشته است.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان: سرکار خانم ابراهیمی در این خصوص گفت: برنامه تکمیل پروژه‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و ترافیکی تعریف شده باید در مدت زمان تعیین شده تکمیل شود، که کار جهادی این حوزه و مدیریت شهری گلستان را می طلبد.

 وی در ادامه مطلب افزود: باتوجه به اینکه در سال دوم شورای اسلامی شهر هستیم پروژه‌های خوبی در دستور کار قرار دارد که دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

 وی با اشاره به اینکه در هر منطقه پروژه های عمرانی در حال انجام است، گفت: پروژه هایی مانند سالن ورزشی چند منظوره، بوستان حاشیه رودخانه شادچای در چند نقطه، پروژه آبهای سطحی و چند زمین چمن مصنوعی در دهه فجر امسال افتتاح خواهند شد.

 ایشان در پایان تصریح کرد: کارهای بزرگ عمرانی دیگر هم در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال جاری و در سال ۱۴۰۲ تکمیل و تقدیم شهروندان ولایتمدار گلستانی خواهد شد که جا دارد اطراف خودم و همکارانم در مجموعه پارلمان شهری، از تلاش بی شائبه دکتر سید محمد میرزمانی شهردار گلستان و همکارانشان در مجموعه شهرداری تقدیر و تشکر نمایم.

 

نمایش ادامه آرشیو