پیشرفت گلستان همراه با عدالت و نگاه ویژه به تمامی امور شهر با پروژه های عمرانی

پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱

 سید محمد میرزمانی: شهرداری گلستان برای نهادینه ساخت ارتباط بین مدیران، مردم و رضایمندی شهروندان اقدامات شگرفی در حوزه عمران و آبادانی در 12 ماه انجام داده است.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ شهردار گلستان در این خصوص گفت: اقداماتی که مدیریت شهری در یک سال اخیر در حوزه اعتماد سازی مردم، توزیع خدمات عمرانی عادلانه در گلستان، هویت بخشی به سیما، منظر شهری و در عین حال حضور در حوزه های گوناگون  با توسعه کیفی از برنامه هایی بوده که در این راستا انجام گرفته است.

 مدیریت شهری گلستان ادامه داد: توفیق خدمت به شهروندان فهیم گلستانی یکی از تجارب با ارزش بنده محسوب می شود که در یک سال گذشته شهر با مشکلات فراوانی در حوزه های مختلف روبرو بود که به کمک همکارانم بخش عمده آن به سرانجام رسیده است و خدمات رسانی به مردم با قدرت از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان ادامه دارد.

 این در ادامه اظهار کرد: شهر 300 هزار نفری گلستان از ظرفیت مختلف و بسیاری برخوردار است که در تدوین برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت در مدت 12 ماه اجرایی و برخی نیز تا دهه مبارک فجر 1401 به بهره برداری می رسد.

 ایشان افزود: در این مدت کوتاه 31 طرح عمرانی اجرا شده و اقدامات موثری در حوزه عمرانی، فرهنگی، رفاهی، ورزشی صورت گرفته است و برخی از طرح های شاخص آن در هفته دولت سال جاری به بهره برداری رسید و برخی نیز در دست ساخت قرار دارد که می توان به احداث 8 زمین چمن مصنوعی، بازسازی و راه اندازی مجموعه ورزشی و استخر قلعه میر، احداث پارک و تفرجگاه در حاشیه رودخانه شادچای، احداث سرای محله، احداث زمین اسکیت، ساماندهی و تکمیل دیوار ساحلی، بهسازی و ساماندهی جاده ساوه، پایانه مسافر بری شهر گلستان، ساخت سامانسرا، آسفالت، جدول گذاری و کفپوش گسترده معابر، ساخت سرای محله شکوفه، ساخت بوستان ترافیک، ساخت سالن ورزشی بانوان، بازسازی ساختمان شهرداری، ساخت مجموعه ورزشی گفتمان واقع فلکه سوم به همراه بسیاری از موارد اشاره کرد که در این مدت کم به حول قوه الهی انجام و در دست احداث قرار دارد.

 مدیریت شهری در پایان تصریح نمود: امیدواریم این اقدامات در راستای تحقق شعارمان « خدمت برای تحقق عدالت و پیشرفت » مبنی بر خدمت صادقانه، تلاش جهادی با رویکرد جدید مورد رضایت خداوند و مردم عزیز گلستان واقع شده باشد.

 

نمایش ادامه آرشیو