تقدیر فرماندار بهارستان از عملکرد شهردار گلستان/ اقدامات شهرداری نتیجه تعامل شهرداری و شورای شهر است

شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان، دکتر نوحی در جلسه شورای اداری شهرستان بهارستان گفت: مردم لایق خدمت و توجه هستند و رضایت خلق قطعا رضایت الهی را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: اقدامات مثبت شهرداری در اجرای آسفالت، بهسازی و سنگفرش معابر در سایه تعامل، همکاری و هماهنگی تمامی واحد های شهرداری و شورای شهر بوده و قدردان این همدلی هستیم.

فرماندار شهرستان بهارستان در این مراسم افزود: شهرداری گلستان از جمله شهرداریهای پر تلاش در عرصه اجرای پروژه های عمرانی و برنامه های فرهنگی است و دکترمیرزمانی نقش مؤثری در به ثمر نشستن این پروژه ها داشته است

دکترنوحی در ادامه به نقش شهردار گلستان در ایجاد تعاملات خوب و سازنده با شورای اسلامی شهر و سازمانها و نهادها اشاره کرد و افزود: در مدت تصدی و مسئولیت ایشان شاهد ایجاد جو همدلی و تعامل در بین شهرداری و ادارات و سازمانها به خصوص شورای اسلامی شهر بودیم که در پیشبرد اهداف و اجرای به موقع تعهدات و ارائه خدمت به شهروندان نقش بسزایی داشت.

شهردار گلستان هم به بیان گوشه ای از گزارش عملکرد شهرداری پرداخت و از حمایت های فرماندار برای توسعه و آبادانی شهر تشکر و قدردانی نمود و گفت: پیشبرد طرح ها و برنامه های شهرستان در کنار مشارکت مردمی نیاز به حمایت و پشتوانه فرمانداری دارد و شهرداری نهایت تلاش خود را جهت هماهنگی با فرمانداری در جهت رفاه شهروندان انجام خواهد داد.

 

نمایش ادامه آرشیو