دیدار مدیریت شهری گلستان با خانواده شهید ابدام / شهدا فخر عالم هستند

چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱

ظهر امروز دکترمیرزمانی شهردار گلستان به اتفاق سرکارخانم ابراهیمی رئیس شورا و آقایان اصغر گنج خانی و نادر سازور از اعضای شورای اسلامی شهر گلستان با حضور در خانه شهید ابدام با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان؛ دکتر میرزمانی در این دیدار  گفت: خانواده‌های معظم شهدا با صبوری خود سرمایه عظیمی ذخیره کردند و شهدا فخر عالم هستند که بر اساس روایات متعدد خانواده خود را شفاعت خواهند کرد.

شهردار گلستان گفت: ما امنیت جامعه‌مان را مدیون همین فداکاری‌ها و گذشت‌ها هستیم و این جوانان رشید مسیر خود را از حضرت اباعبدالله (ع) یاد گرفتند و جامعه ما باید قدر این جوانمردان بزرگ را بشناسد که طبیعتاً مجموعه مدیریت شهری گلستان  همه دستگاه‌های مسئول هم باید دین خود را به خانواده محترم  این جوانان رشید ادا کنند.

سرکار خانم ابراهیمی در این دیدار با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر  فریضه عظیمی است؛ گفت: امر به معروف و نهی از منکر راهها را هموار، زمینها را آباد، امور مردم را رو به راه و به دشمنی ها پایان می دهد.   

رییس شورای اسلامی شهر گلستان تصریح کرد: خانواده‌های شهدا با تقدیم عزیزان خود در راه دفاع از آرمان‌ها، کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

 شهید ناصر ابدام، اولین شهید امر به معروف و نهی از منکر شهر تهران می باشد که در سال 1369 قبل از انجام فریضه نماز جمعه، در پارک لاله تهران توسط گروهی از اراذل و اوباش و بر اثر ضربات چاقو به پهلو و قلب، در سن 15 سالگی و در راه حمایت از نوامیس کشورش به شهادت رسيد.

نمایش ادامه آرشیو