حل مشکلات زیست محیطی با احداث بوستان در حاشیه رودخانه شادچای شهر گلستان

پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱

 شهردار گلستان گفت: حاشیه رودخانه شادچای در گذشته با فاجعه زیست محیطی روبرو بود که اکنون پس از سالها انتظار، شهروندان شاهد تحولاتی عظیم در سطح این رودخانه 3 کیلومتری هستند.

سید محمد میرزمانی در گفتگو با روابط عمومی شهرداری از احداث پروژه پارک در حاشیه رودخانه شادچای با عنوان «پارک جوان» خبر داد و گفت: امروزه میزان سرانه ها نشان دهنده حد رفاه و کیفیت زندگی در شهرها است که در این میان سرانه فضاهای سبز نیز به‌ عنوان یکی از فاکتورهای مهم افزایش سطح زندگی در شهر می باشد که مورد توجه شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان قرار گرفته است.

ایشان در ادامه خاطر نشان ساخت: حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری گلستان در همین راستا و به منظور افزایش سرانه فضای سبز و  برای رفاه حال شهروندان محترم حاشیه نشین رودخانه شادچای، احداث پارک مذکور را با مساحت کلی *8* هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در دستور کار قرار داده است.

شهردار گلستان در پایان تصریح کرد: در این میان فضاهای سبز شهری نقش اساسی در شهر دارد و کمبود آن می‌تواند اختلالات جدی در زندگی روزمره شهروندان به وجود آورد که شهردار گلستان با آخرین گام عمرانی در این رودخانه، کمبود فضای سبز و خدمات تفریحی را برای مردم به آرمغان می آرود.

نمایش ادامه آرشیو