ساخت اولین پردیس سینمایی شهرستان بهارستان / پروژه شهر کتاب در شهر گلستان کلید خورد

شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱

شهردار گلستان خبر داد: عملیات ساخت اولین پردیس سینمایی شهرستان در شهر گلستان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ شهردار گلستان گفت: دکتر سید محمد میرزمانی در این خصوص گفت: پردیس سینمایی شهر گلستان دارای سه سالن سینما با ظرفیت بیش از ۱۰۰۰ نفر، همراه با امکاناتی از قبیل کافی شاپ، مرکز خرید، گالری، شهر کتاب، شهربازی، سرای محله و غرفه‌های صنایع دستی می‌باشد که برای اولین بار در جنوبغرب استان تهران و در محله کوی گلستان، مراحل ساخت آن در دستور کار حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری گلستان قرار گرفت.

دکترمیرزمانی گفت: این طرح در زمینی به مساحت #17000_هزار_متر_مربع_در_5_طبقه_با_اعتباری_بالغ_بر_140_میلیارد_ریال ساخته خواهد شد.

شهردار گلستان هم با بیان این که ساخت سینما در هر شهر و منطقه باعث ارتقاء فرهنگ و توسعه فرهنگی آنجا خواهد شد، افزود: شهرستان بهارستان و شهر گلستان به لحاظ فرهنگ و جمعیت در سطح استان و کشور دارای جایگاه بلندی است که همه مجموعه‌های فرهنگی باید در جهت ارتقای سطح فرهنگ آن تلاش کنند.

وی افزود: در شهر گلستان هنرمندان و اهالی فرهنگ مطالبه گر ایجاد فضای‌های مناسب سینمایی و فرهنگی هستند که با راه اندازی این پردیس سینمایی میزان دسترسی عمومی به سینما و بهبود کسب و کار‌های سینمایی در شهر گلستان گسترش خواهد یافت.

 

نمایش ادامه آرشیو