کاشت بیش از 68 هزار از انواع گل های فصلی در سطح شهر گلستان/ گلستانی زیبا با کاشت گل‌های فصلی

چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱

شهردار گلستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اظهار داشت: ارتباط با طبیعت و لذت بردن از مناظر زیبای آن راهی ساده اما مهم جهت کسب آرامش روح و روان آدمی است که در این بین کاشتن گل و گیاه می تواند بیشتر از هر عاملی، شادی و طراوت را به انسان هدیه دهد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ سید محمد میرزمانی با اشاره به عملیات کاشت گل های فصلی در سطح شهر گلستان گفت: سازمان فضای سبز در راستای بهبود منظر شهری و با هدف ایجاد محیط شهری مناسب و زیبا و همچنین ایجاد نشاط و سرزندگی در بین شهروندان و با آرزوی داشتن شهری سبز، اقدام به کاشت انواع گل های فصلی در بلوارها و میادین گلستان نمود.

این مدیر شهریدر ادامه افزود: با هدف ایجاد چشم اندازی زیبا و دلنشین و طراوت بخشیدن به محیط شهری، عملیات کاشت گلهای فصلی به تعداد 60 هزار بنفشه، 3 هزار گلدان کلم، 5 هزار داودی در بوستان ها، میادین، بلوار و … توسط واحد فضای سبز این شهرداری اجرا شد.

ایشان در پایان بیان داشت: این نهاد تمام تلاش خود در جهت ایجاد محیطی زیبا در شهر خواهد داشت و امید است شهروندان نیز با حمایت و همکاری همه جانبه، فضای سبز شهرداری گلستان را در ایجاد محیط سالم یاری نمایند.

 

نمایش ادامه آرشیو