اجرای پروژه های مهم شهرداری گلستان در راستای آبادانی شهر / 14 پروژه فعال در سطح شهر گلستان

یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱

شهردار گلستان با اشاره به اینکه اجرای پروژه های عمرانی در راستای ایجاد رضایت مندی برای شهروندان است، اظهار کرد: محور فعالیت‌های دولت سیزدهم شفافیت و صداقت است و ما نیز باید در این راستا گام برداریم و اقدامات خود را باصداقت به مردم معرفی نمائیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای شهرداری گلستان دکتر میر زمانی افزود: مجموعه مدیریت شهری در سال جاری برنامه‌های متعددی را در راستای ارتقای پروژه‌های عمرانی، المان سازی، آسفالت، بهسازی معابر و منظر شهری در دست اقدام داشته است و هم ‌اکنون نیز انواع پروژه های عمرانی در جهت خدمت‌رسانی هر چه‌ بهتر به شهروندان در حال اجرا است.

این مدیر شهری به پروژه‌های شهرداری در بخش‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، فضای سبز، خدماتی و ... اظهار کرد: 14 پروژه عمرانی در سطح شهر در حال اجرا میباشد که شهر گلستان تبدیل به کارگاه عمرانی شده است.

شهردار گلستان گفت: ساخت سامانسرا، ساختمان فرهنگی و هنری گفتمان، سرای محله شکوفه 4 از حوزه های فرهنگی می باشد، در حوزه خدماتی پیاده رو سازی های سطح شهر و اجرای کف پوش و جدول گذاری ها در حال اجراست، در راستای افزایش سرانه فضای سبز تکمیل پارک شادچای، ایجاد پایانه مسافربری که در مرحله بتن ریزی قرار دارد و ساخت بوستان ترافیک محله سبز دشت از پروژه های در حال اجرا می باشد که انشاالله در کمترین زمان در اختیار مردم فهیم شهر قرار خواهد گرفت.

شهردار گلستان در پایان  گفت: یکی از اولویت‌های این دوره مدیریت شهری، تمرکز بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام به‌ ویژه پروژه‌هایی است که باعث کندی رفت‌وآمد یا ایجاد آلودگی‌های بصری در سطح شهر شده است که جا دارد از مردم عزیز بابت صبر و شکیبائیشان تشکر کنیم و تمام تلاش مجموعه شهرداری بر این است تا با تکمیل این پروژه ها گامی جهت رفاه حال مردم برداریم.

 

نمایش ادامه آرشیو