شهرداری گلستان از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی حمایت می‌کند / جذب 300 میلیاردی اعتبار بخش خصوصی

سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱

حضور مدیر عامل سازمان شهرداری و همیاری استان تهران در شهرداری گلستان

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان؛مهندس دهقان مدیر عامل سازمان شهرداری و همیاری استان تهران به همراه معاونین با حضور در شهرداری گلستان با دکتر میر زمانی دیدار و گفتگو کردند.
مهندس دهقان در ابن جلسه گفت: امروزه شاهد گسترش سرمایه گذاری بخش خصوصی وعمومی در حوزه خدمات شهرداری ها و دولت محلی در بسیاری از شهرهای دنیا هستیم رونق وافزایش روز افزون استفاده از سرمایه گذاری با مشارکت خصوصی مرهون آگاهی هرچه بیشتر پژوهشگران اقتصادی ومدیران شهری با مزایا وتبعات مثبت حاصل از سرمایه گذاری می باشد رویکرد شراکت بین بخش خصوصی و شهرداری درساخت و بهره برداری از پروژه های شهری رویکرد مدرنی محسوب می شود که به بهبود کیفیت پروژه های شهری منجر شده وبه علاوه کاهش مدت زمان ساخت پروژه را در پی داشته است.
شهردار گلستان در این جلسه گفت: باید تمام توان مجموعه شهرداری را برای رفع موانع سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاران به کار بگیریم تا بتوانیم از ظرفیت های این شهر برای توسعه و رونق اقتصادی استفاده کنیم.نقش مشارکت و سرمایه گذاری مردم در پیشبرد اهداف شهر یک امرضروری به نظر میرسد. بنا به اهمیت این موضوع جذب مشارکت 300 میلیاردی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.
دکتر میر زمانی  با بیان اینکه عملگرایی پاشنه آشیل جذب سرمایه گذاران است، خاطر نشان کرد: اصل اول، ایجاد امنیت روانی برای سرمایه گذاران است چرا که سرمایه گذار باید اطمینان داشته باشد که ورود به بسته های سرمایه گذاری منافع او را نیز تامین و البته منافع شهر وشهروندان را نیز تامین می کند.

نمایش ادامه آرشیو