تجلیل از آزاده سرافراز محسن نوروزی / آزادگان اسطوره‌های صبر و استقامت و بردباری هستند

چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

همزمان با بیست و ششم مرداد ماه، سالروز بازگشت آزادگان سرفراز به میهن اسلامی، دکتر میرزمانی شهردار گلستان به همراه مهندس محمد محمدعلیزاده عضو شورا از همکار آزاده شاغل در شهرداری  محسن نوروزی، تجلیل نمودند.

به گزارش روابط عمومی شورا و شهرداری گلستان؛ دکتر سید محمد میرزمانی در این مراسم تجلیل ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان به وطن، اظهار کرد: آزادگان اسطوره‌های صبر و استقامت و بردباری هستند که با تلاش و پایمردی تا آخرین لحظه با دشمن جنگیدند و با تحمل شکنجه ها و صبر در برابر سختی های دوران اسارت و تکیه بر ایمان الهی، از کیان انقلاب اسـلامی و خاک میهن دفاع کردند.

وی در ادامه تکریم و دلجویی از آزادگان را ادای دین به ارزشهای انقلاب دانست و افزود: تاریخ و مردم کشورمان هیچ گاه جانفشانی ها و رشادت های آزادگان را فراموش نخواهند کرد.

مهندس محمد محمدعلیزاده عضور شورای اسلامی شهر گلستان در این مراسم تجلیل نیز با اشاره به رشادت های آزادگان در دوران اسارت گفت: این عزیزان برای راحتی مردم و برای اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران جانانه به مدت طولانی با بدترین نوع برخورد و تحمل بالا بدون هیچ چشمداشتی روزهای سخت اسارت را سپری کردند، که این بزرگواران  باعث افتخار ما هستند.

نمایش ادامه آرشیو