پیام تبریک مدیریت شهری گلستان به مناسبت عید سعید غدیرخم

شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱

 دکتر میرزمانی شهردار، غلامرضا عباسی رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان در پیامی عید سعید غدیرخم را به مردم ولایتمدار شهر گلستان تبریک گفتند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری گلستان؛ متن پیام به شرح ذیل می باشد.
بسم الله الرحمن الرحیم

 الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِالْمُؤْمِنِینَ عَلیِّ بنِ أَبِی طالِب وَالْأَئِمَّةِ المعصومین عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ

عيد ولايت و امامت فرا مي‌رسد و شيعيان جهان به شكرانه تكميل دين و اتمام نعمت همگان با عرشيان و فرشيان اين روز بزرگ را جشن خواهند گرفت.

عيد بزرگ و با شکوه غدیر، بهانه اي است براي تجديد ميثاق با ولايت و برماست كه پيمان خويش را با مسير و جريان ولايت تجديد نموده و امروز كه پرچم ولايت فقيه به عنوان استمرار اين حركت الهي در دست با كفايت مرجع عاليقدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامي (مدظله العالي) است، تجديد بيعت خود را در اطاعت از رهنمودها و فرمايشات معظم له اعلام داشته و پيمان مي بنديم كه با عزمي راسخ تر از پيش در راه تحقق آرمان هاي والاي اين نظام مقدس گام نهيم.

 فرارسيدن عيد بزرگ ولايت، عيد سعيد غدير خم را به عموم ملت مسلمان و مردم شريف شهر گلستان تبريك و تهنيت عرض نموده، از خداوند منان مسئلت داريم ما را از متمسكين راستين به ولايت اميرالمومنين علي عليه‌السلام محسوب فرمايند.

https://t.me/shgolestan

✅شهرداری شهرگلستان درخدمت مردم

نمایش ادامه آرشیو