خبرهای خوب عمرانی برای مردم شهرگلستان/ آغاز به کار هفت پروژه جدید

یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

 کلنگ هفت پروژه عمرانی در شهر گلستان، به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس شوراها بر زمین خورد.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ این مراسم که به میزبانی شهرداری گلستان و با حضور امام جمعه شهرگلستان، فرماندار بهارستان، جانشین فرمانده سپاه، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان برگزار شد، مهمانان ویژه‌ای از میان اهالی محله‌های مختلف شهر گلستان داشت که بعد از مراسم بی‌واسطه درددل‌های خودشان را به مسئولان منعکس کردند.

 شهردار گلستان در خلال آیین کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید شهرداری از اتمام همه این پروژه‌ها به تدریج تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: در کنار اجرای ده‌ها پروژه نیمه‌کاره در دست اجرا امروز کار چند پروژه فاخر دیگر نیز کلید خورد.

 در این مراسم آقای دکتر میرزمانی به خبرنگاران گفت که یکی از مهمترین برنامه‌های شهرداری احداث گرمخانه یا همان سامان‌سراست که به موازات آن پروژه سینمای شهر گلستان با عنوان مجموعه هنری گفتمان شهری هم کلنگ‌زنی شد.

 وی احداث دو چمن مصنوعی فوتبال، احداث یک مجموعه فرهنگی و هنری واقع در کوی گلستان، احداث بوستان ترافیک واقع در انتهای شهرک سبزدشت و پیست اسکیت واقع در پارک فدک سبزدشت را از دیگر پروژه‌های کلنگ‌زنی شده امروز عنوان کرد.

 شهردار گلستان ادامه داد: علاوه بر این 7 پروژه جدید، ادامه تکمیل مصلای شهرگلستان، اجرای آرامستان شهر گلستان، سالن ورزشی بین ده متری چهارم تا هشتم، فاز جدید ساختمان قدیم شهرداری، آسفالت گسترده معابر و‌‌‌‌... جزو طرح‌هایی است که امسال انجام آنها در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

 با در نظر گرفتن طرح‌های در دست اقدام شهرداری گلستان به‌نظر می‌رسد بعد از سالها رکود، اکنون شهرگلستان در آستانه فصل جدیدی ایستاده است که نویدبخش روزهایی پررونق در عرصه عمران و آبادانی است.

 

نمایش ادامه آرشیو