دکتر میرزمانی خبر داد: در هر فصل سال 1401 با پروژه های عمرانی متعددی در خدمت شهروندان خواهیم بود / اختصاص 70 درصد بودجه شهرداری به حوزه عمرانی

سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱

 شهردار گلستان در دیدار نوروزی با اعضای شورای اسلامی شهر ضمن ارائه گزارشی از اقدامات شهرداری در سال گذشته، از تحقق بیش از 70 درصدی بودجه سال 1401 شهرداری گلستان به بخش های عمرانی و فرهنگی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ شهردار گلستان در این دیدار یادآور شد: سال جاری سال خوب و پرباری برای شهروندان گلستانی خواهد بود که می توان گفت، مدیریت شهری 536 میلیارد تومان تخصیص اعتبار برای عمران و آبادانی شهر گلستان در دستور کار قرار داده است.

???? وی افزود: شهرداری گلستان با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر گلستان برای اولین بار در استان تهران، 70 درصد از بودجه عمرانی خود را به بخش های عمرانی و فرهنگی تخصیص داده که از اردیبهشت ماه 1401 عملیات عمرانی در نقاط مختلف سطح شهر آغاز و گزارش آن به حضور شهروندان خواهد رسید.

شهردار گلستان در ادامه در مورد محله میمنت آباد عنوان کرد: در قالب طرح استقبال از بهار بخش هایی از این محله زیر بار عمرانی و زیباسازی رفت تا رضایت شهروندان خوب این محله از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان جلب شود.

دکتر میرزمانی در این دیدار عیدانه گزارش اجمالی از عملکرد مجموعه شهرداری گلستان در سال 1400 در بین پارلمان محترم شهری ارائه داد و در پایان هر یک اعضا به تبادل نظر و گفتگو در خصوص اجرای به موقع پروژه های عمرانی پرداختند.

نمایش ادامه آرشیو