آماده باش ۵ ایستگاه آتش‌نشانی برای روز طبیعت

یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان از آمادگی ۵ ایستگاه آتش‌نشانی در روز طبیعت خبر داد و گفت: در روز طبیت، در ۵ نقطه شهر که قبلا توسط کارشناسان این سازمان مشخص شده است، استقرار انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ رجبی با تأکید بر اینکه رعایت نکات ایمنی از سوی مردم تاثیر بسزایی در کاهش حوادث روز طبیعت دارد، افزود: از شهروندان خوب گلستانی می‌خواهیم نکات ایمنی را رعایت کرده و از برپایی چادر در بوستان ها پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: مردم به خاطر داشته باشند که ته سیگار روشن و چوب نیم سوخته و سوختن ذغال داخل اجاق‌ها را پس از اتمام کاملا خاموش کرده و با اطمینان کامل آن را زیر خاک مدفون کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری با تأکید بر پرهیز از روشن کردن آتش در زیر دکل‌های فشار قوی بوستان جنگلی گلستان گفت: از مردم درخواست داریم محل اطراف خود را حداقل تا فاصله ۱۰ متری از شاخ و برگ درختان خشک پاکسازی کنند، چون در اثر گرما و کوچکترین حرارت و جرقه، سریعا آتش سوزی بوجود می‌آید.

وی در پایان افزود: در صورت بروز هر گونه حادثه مراتب را سریعا با تلفن امدادی ۱۲۵ به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اطلاع داده و ضمن دور شدن از محل حادثه مسیر را برای ورود خودرو‌های امدادی باز نگهدارند.

نمایش ادامه آرشیو