بودجه 800 میلیارد تومانی شهرداری گلستان برای سال 1401/اولویت با مناطق کم‌برخوردار است

دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

 بودجه 800 میلیارد تومانی سال آینده شهرداری گلستان در حالی با تصویب اعضای شورای شهر به ایستگاه پایانی خود رسیده است که بودجه کامل سال 1400 حدود 400 میلیارد تومان بود.

بودجه سال آینده شهرداری گلستان علاوه بر رشد عجیبی که به خود دیده است، تفاوت‌های ویژه‌ای نسبت به امسال دارد که مهمترین آن، رشد بخش عمرانی است چراکه بیش از 68 درصد از این بودجه سهم کارهای عمرانی است

یکی دیگر از نکات ویژه‌ای که در بودجه سال آینده به آن توجه شده بودجه 11 میلیارد تومانی برای واحد امانی شهرداری است تا از این طریق برخی اقدامات عمرانی و خدماتی با به‌کارگیری از نیروهای شهرداری با سرعت بیشتری انجام شود

در این رابطه شهردار گلستان با اشاره به اینکه بنا داریم 350 میلیارد تومان از این بودجه را با مشارکت بخش سرمایه‌گذاری تامین کنیم، افزود: برای تحقق این بودجه بنای زمین‌فروشی آنهم بصورت خام را نداریم‌.

سید محمد میرزمانی با تاکید به تکمیل همه‌ی پروژه‌های نیمه‌تمام در سال آینده، افزود: کتابخانه، ساختمان شهرداری، کمربندی شمالی، پل شادچای در همین مسیر، مجموعه فرهنگی ورزشی الهیه، پایانه بین شهری، تکمیل فاز دوم مصلی و... از جمله طرح‌هایی است که سال آینده تکمیل و راه‌اندازی می‌شوند.

به گفته وی، توجه به مناطق کم‌برخوردار شهر گلستان مانند محله قلعه‌میر، سبزدشت، سلطان‌آباد و... از ویژگی‌های مهم بودجه سال 1401 است.

نمایش ادامه آرشیو