شهرداری گلستان و تجربه ی دورانی جدید / خط خوردن پروژه نیمه کاره از قاموس مدیریت شهری

شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰

از آن روزی که کلنگ چندین پروژ ه جدید عمرانی و خدماتی توسط شهرداری گلستان و در دوران تازه ای از مدیریت شهری بر زمین خورد  بیش از یکصد و بیست  روز گذشته است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ در این مدت  اندک و آن هم در شرایطی   خاص شاهد تحولی بزرگ  هستیم که با  روی روال افتادن پروژه های عمرانی و شتاب گرفتن پروژ ه های در حال اجرا  همزمان شده است.
این در حالی است که  مدیریت شهری و شورا ی جدید در دوره پنجم،  پس از گذراندن نزدیک به  پنجاه  ماه پرفراز و   نشیب در ادوار گذشته  و فضای رکود حاکم بر فعالیتهای عمرانی شهر،  با همدلی و انسجام کارهای جدید را کلید زده اند.
امروز می توان به جرأت ادعا کرد که تا مدت اندکی بعد از این دیگر  چیزی به نام پروژ ه نیمه کاره در قاموس شهرداری معنایی نخواهد داشت.
بد نیست بدانید تنها 120 روز پیش به موازات کلید خوردن پروژ های جدید در حوزه های مختلف، ادامه روند تکمیل پروژه های نیمه کاره و  متوقف شده و پروژه هایی که درگیر مشکلات بوده و با سرعت لاک پشتی پیش می رفتند  نیز شتاب گرفت و همین حالا تعدادی از آنها در آستانه تکمیل نهایی قرار گرفته اند.
 ادامه تکمیل مصلای شهرگلستان، سرای محله، سالن ورزش، تکمیل فاز سوم ساختمان قدیم شهرداری و کتابخانه  نیز جزو طرح هایی هستند که به موازات سایر پروژه های جدید و حال برنامه ریزی و اجرا،  همین  امسال و در زمان باقی مانده از  سال در دستور کار شهرداری قرار دارند  و انتظار می رود تا نوروز به جاهای مطلوبی برسند.
علاوه بر اینها، پروژه جمع آوری آبهای سطحی، آسفالت  معابر پرتردد و اصلاحات هندسی و تعویض و اصلاح جداول و پیاده روهای برخی معابر نیز جزو طرح هایی است که همزمان با سایر پروژه ها آغاز شده و  همانطور که شهروندان در سطح شهر شاهد هستند، به  موازات سایر پروژه ها  پیش خواهد رفت.

نمایش ادامه آرشیو