رشد 24 هزار متری در سرانه های ورزشی و تفریحی گلستان

شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰

شهرداری و شورای شهر گلستان نیز همزمان با دهه مبارک فجر، پروژه های مهمی را تقدیم مردم این شهر کردند که می توان از آنها به عنوان جهشی قابل توجه در توسعه عمرانی این منطقه یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ بهره برداری از چهار زمین فوتبال چمن مصنوعی، دو زمین بسکتبال و دو بوستان بزرگ  در حاشیه شادچای، کام مردم شهرگلستان را در چهل و سومین بهار انقلاب شیرین کرد.

به شهادت آمار،  این افتتاحیه ها توانسته حدود بیست و چهار هزار مترمربع به جمع سرانه های ورزشی و تفریحی این شهر  و بیش از بیست هزار متر به سرانه بوستانها به ویژه در حاشیه شادچای اضافه کند که در طول سالهای شکل گیری شهرداری و شورا یک رکورد محسوب می شود.

تمامی این پروژه ها در 120 روز تکمیل و آماده بهره برداری شده و مجموعا رقمی بالغ بر 284 میلیارد ریال هزینه دربر داشته است.

آخرین طرحی که در دهه فجر امسال توسط شهرداری و شورای شهرگلستان مورد بهره برداری قرار گرفت، یک فاز از طرح بزرگ پایش تصویری شهر بود که طی آن حدود شش کیلومتر از طول جاده ساوه در حوزه شهرگلستان با 90 دوربین ترافیکی و امنیتی  زیر پوشش تصویری رفت و به صورت مداوم پایش و رصد   خواهد شد

این طرح علاوه بر نتایج امنیتی که به دنبال دارد، از نظر ترافیکی نیز کمک شایانی به بهبود عبور و مرور شهری خواهد کرد

حالا شهرگلستان در آستانه فصل جدیدی ایستاده است که نویدبخش روزهایی پررونق در عرصه عمران و آبادانی است.

نمایش ادامه آرشیو